Sunday, January 8, 2012

EVE AIRLINE

new airline on the block bitches!
beware because this airline will blow your like you never been blow.
*oke.mengarut

sebenaqnya nie adalah aku punya final project tuk subject minor advertising yang mana aku kena buat/rebranding samada product atau services. so aku pilih tuk buat service sbb aku tau ramai yang akan pilih buat product sbb benda alah tue senang nak direalisasikan.gituu.

maka setelah diamati dan dinilai segala jenis apa yang ada dalam alam nie, so nie lahh hasilnya..
aku pilih tuk buat service which is aku re-branding semula or dalam kata lain aku create semula airline baru.

tuk final project nie.aku kena buat 4benda storyboard+billboard+print magazine ads+radio
maka nie lahh hasih hasil nya

storyboard




basically tajuk tuk storyboard nie adalah 'Beyond the cabin' yang mana TVC ni menggambarkan yang attitude flight attendance nie tetap dijaga dan attitude 5-star di cabin tu dibawa ke ground.the same thing that they apply. description tuk storyboard ni adalah
 "on the ground or in the air, Eve Airline cabin crew go out thier way to attend to you, bringing 5-star service and qualities the cabin and into thier everyday life."
-beyond the cabin

billboard



magazine print ads


billboard dengan print ads sangat lahh inspired by.ghahahaha!
print ads nampak semak sbb nie kretiria yang dikehendaki.serabut! tapi nak buat cmna,klo xikut nnti kena potong markah kan -_-'


nie lahh hasilnya..
thanks a lot to baen.yana.mk.ezi.amer.fify.aiman.shah
thanks to penaja tempat shooting; Skypark Subang.Subway Skypark Subang.


EVE AIRLINE
                         enjoyment in every flight

experience and indulge you self with the best Five-star Award Winning Airline
More than an airline code, EE is Endless Experience.
*gituuuuu


3 comments:

  1. nie keja adv lahh areen.shoot pon last minute.main hangkut jaa sapa ada dkt rumah..semua talent tue direct dari KJ..

    ReplyDelete
  2. Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Blognya nice.
    Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
    Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
    Coba servis kami tanpa registrasi:)

    ReplyDelete

bitch around.