Tuesday, November 29, 2011

end of november

dah lama sangat xbukak belog nya haa..
kemain besawang #ehh

wahhh..lama sangat nie..lama yang sangat lama mcm dh lama gila lamanya..
bukannya xda benda nk update.ada.banyak sangat mcm banyak yang terlampau banyak sampai xtau nk cakap banyak mana.haa..cenggitu laa..

oke.actually aku bz gila..banyak sangat keja nya haa sampai xda masa yang bebetul xda masa sampai tekejar kejar masa yang xtau brapa masa -.-' being a student at media school is not easy as u'olss thought oke.its tough! semorang semua ckp 'ehh..masscomm bestnya..' 'budak masscomm oke laa rilex..p fac pon mcm p fashion show..' nie mai nk habaq mai dkt hang.engat senang kaa jdi budak masscomm? susah tau x! hampa xtau betapa teseksanya zahir dan batin aku dkt fac tuh..mengadap buku+assignment+lecture+slide+pper..tue xpa laa..nie benda benda lain yg aku kena ngadap lagi.how? 

semester 3.nie laa sem paling hectic so far.dengan media school.personal life.everything is a mess! btw..aku rasa nie bukan laa tempat yg sesuai tuk luahkan personal issue..maybe post lama aku ada..tapi tue zaman baru nak up.biasa laa...

 

No comments:

Post a Comment

bitch around.