Thursday, May 26, 2011

once in kolej

oke.baru.baru nie aku balik kedah
almaklumlah lama xbalik.
motip-nya mesti laa nk jumpa makpak aku + maktok. *ouhh rindu!
oke.dh jumpa.dh lepaih rindu.

macam biasa laa bila balik kedah.
kluaq lepak dgn kawan-kipaih-susah-mati HAFIZ ISA
memula kluaq p pasaq malam makan mee kari.dem.sedap!
esoknya kluaq lagi p yasmeen pekena nasik kandaq.ohh super dem.sedap jugak!
esok-nya lagi kluaq lagi p lostaq.makan nasik goreng siam.
dem lagi.masa skolah dulu kerap p makan nasik nie.sedap habaq hang!sumpah xmuhong.
tpi kecewa sbb tomyam xda.kedai xbukak.oke.sedihh...

dah.habih cita pasai makan
nie nak cita pasai kolej plak.
skulah aku dulu
my alma mater KOLEJ SULTAN ABDUL HAMID
*abaikan typo.

oke.mmg menggamit memori *cewahhh ayat.
sumpah best.lagi plak time tue kolej tgh bz tuk HAC
wuuuu..rindu time2 skolah dulu.
masa nk HAC tak pon KOT meriah jaa kolej
student beleluasa bebas nk buat apa jaa.lepak laa.main laa.merayap laa.fly laa.
fuhh...rindu trok!oke.ngada.

the best thing pasai kolej is 1st mesti laa cikgu2 dia kan.
sumpah cool cikgu kolej.oke.suka.
lain dri tue mesti laa band.yeaaayyy!!
oke.aku bdak band.bekas budak band
asai cuti sem jaa.suma ex-es band akn balik betandang ke kolej sbb nk tgk band
so do i :)

oke.malain nk taip.panjang dh kot
gambaq.becakap sila ...

main entrance


jalan keluaq p bar.makan rojak :)

nie laa bar.lama gila wehh dia nie berakaq depan kolej.dulu habih klaih jaa jalan mai luaq lepak bar.
p/s : ouhh..baju biru tue jakian/je-ki-o/kiko
ttba dia jdi topik.err..

oke.jalan masuk kolej.


haa.natang nie laa yg aku main dulu.mellophone.bawah tue lagu yg konon-nya nk main balik laa.try laa tiup.haree nguh xsampai dh note A high.dem.

band 
xsilap aku nie masa depa tgh tune..rasanya laa

band practice 

orkestra.wuuuu...rindu nk dduk dalam tue main lagu T_T


tribute to :
SAHC

band

and
last but not least
selipar nie walaupon nampak bekerak
tapi dia nie laa bnyak bejasa dkt aku
segala kotoq,lumpoq suma dia sanggup redah
semata.mata nk pastikan kaki aku bersih 
*cewahhhh....

babai kolej
jumpa lagi :)
'once a collegian, always a collegian'


oke.nie jaa nk kongsi
babai.










2 comments:

  1. ok. benci.
    memori lama menggamit kembali. ttber.

    ReplyDelete
  2. memori lama a.k.a makanan kann?
    hahha..

    ReplyDelete

bitch around.