Wednesday, April 6, 2011

ceritera cinta

alkisah bermula laa cerita cinta antara dua makhluk ciptaan
  Syahmi the Great.
kisah cinta epik ini terjadi di dalam dunia khayalan ciptaan sendiri.
di satu tanah rata.tinggallah dua makhluk handmade berkhasiat Brad dan Angie
 *kerlass nama kau.nak bajet artis jaa
dua makhluk handmade ini sgt lahh unik kerna hanya mempunyai muka..err...
nama saja nak acah.acah artis hollywood tapi muka sekoq.sekoq mcm hauk jaa...

meet Angie and Brad. 
cba tengok depa.hansem ka dak Brad?
Angie mega awesome!



Brad sebenaqnya suka dekat Angie nie. tak paham aku celah mana cantik si Angie nie pon aku xtau laa..
mcm bangau jaa muka.err...
nie Brad acah.acah nak ngorat Angie laa.kononnya..



Angie bajet hindustan nk main semunyi.semunyi blkang pokok * harap maklum yaa..tue pokok oren tropikana.mampoo??
Brad bajet romeo habih ahh nk bagi bunga dekat Angie.cehhh!! geli sangatttt...



nie aku lost --' sapa sangap xtau.tadi baru nak ngorat.ngorat skali dh comolot.
err..cepat sungguh.
*comolot depan pokok oren tropikana yaaa..mercikk!!



bagi mengelakkan maksiat dan fitnah sumpah seranah.kawin laa dua makhluk handmade nie
see..JUST MARRIED <3


oke.tamat.
yeayyy!!cita bodo!

bosan kan?memang bosan pon.nie laa yg aku buat masa dalam kelaih BBM translation.
yyaa Rabbi.bosan dia sampai bungkuih biskut breakfast aku pon bole jadi gheja.
pagi tue aku mkn Brad as my breakfast.Amer n fify makan Angie.KENYANG katanyaa...
errkkk kenyang! HAHAHAH!


oke.bai

1 comment:

  1. yes.
    kelas yg super AWESOME ditambah ngan lecturer yg super BAEK ATI.
    kan?
    erpp! kenyang. :))

    ReplyDelete

bitch around.