Friday, January 28, 2011

mana ada pelik pn..

nak kata pelik.xda laa pelik tara mana sangat kan..tapi org yang kata laa..
ada orang kata aku nie pelik sebab suka duduk sorangsorang.humm...pelik sgt kaa klo kita suka duduk sorangsorang? *persoalan yaa..  bagi aku biasa jaa.aku memang suka duduk sorangsorang pon sebab rasa mcm tenang bole?

sunyi.diam.xda gangguan.just diri sendiri dan ditemani dengan gadgets.hahah :D ada laptop or hp pon dh cukup bila aku sorangsorang.nie laa masa tuk diri sendiri.tanpa ganguan.ahhh...best :)

bagi setengah org mungkin depa akn rasa sunyi xpun bosan.tapi bagi aku bila sorangsorang sangat laa best dan aku sentiasa tunggu saat aku keseorangan dekat rumah nie sebab aku suka.tue jaa.SUKA :)

lain orang lain laa perasaan kan.so xda yang peliknya klo suka duduk sorangsorang.

No comments:

Post a Comment

bitch around.