Sunday, January 9, 2011

di-TAG!

di-TAG oleh mak hayam sapiq
motip?sbb aku p merempat suite 103 kk12 UM?
mcm biasa larhh..tempat paling tenang bila ada masalah.bertandang ke kk12 UM
lepak dengan pervert's hahhaa..cool guys!
oke.berbalik kpd TAG.

1.siapakah nama anda yang sebenar?(maknanya)
nama sbnar saya pendek sajo : syahmi wahab juga dikenali sbgai ami.amie
gabungan kromosom antara eyha+sapiq **err..persoalan disitu..
maka terhasil laa aku.syahmi wahab.so please call me syahmi wahab :D

makna?
baik hati. penyayang. pemurah. pendengar yg baik. suka menolong. peramah tapi sedikit pemalu. happy-go-lucky tapi sometime period ttba. suka mengelamun bukan verangan macam sapiq yaa.HAHAHA! mulut sedikit puaka tapi puaka lagi syafiqueva! mencegah kemungkaran kawan2 *keningkening**

oke.tue ja :D

2.pernah tak jatuh cinta?(ceritakan sikit)
cinta tue apa??

3.apakah yang anda cintai buat pertama kalinya?
duit! cinta mati oke!
kak nita sayang suma sampai mati**
ttba!!

4.sukakah anda dengan kelebihan yang ada pada diri?(nyatakan knp)
suka sangat! sbb mulut yang xseberapa ini mampu mengeluarkan laha. 
walaupown tidak berapi tapi mampu menghangitkan hati
ko mampooo??
tidekkkkkk...

5.pernah x anda menangis dalam kesedihan?apa yang anda lakukan?
apa tue?? menangis??
tolonglarhh...saya sangat EGO oke!

6.sekarang kena tag 3org
sbb saya sangat ego.jadi saya nk tag sorang saja.
eyharara aka confuse :D


. . .
oke.harinie aku kluaq dgn someone
thanks yaa anda sbb sudi keluaq teman saya
sesungguhnya anda tau saya pny life sgt miserable right now!
awak sanggup teman saya and cheer me up :D
sukasukasuka**

apa yang eyha cakap semalam ada betul jgk laa
i should distract my self with other thing!
eyha.sapiq.iffah thanks yaa for all the advice that u give to me
u guys helps me alot!
sapiq aku rasa hg kena slalu dgn aku so that hg bole boh penampaq bila aku mengelamun ):
eyha.nk peluk awak kuat2! *even mcm rasa xrasa ja kann..
iffah saya xmampu nk buat mcm yang awak suruh.sorry..i dnt know why.Osedih!
saya rasa mcm dh silap langkah.damn!
xpatut mula suma nie.lanie aku sndri yg susah.
heishh T_________T"

2 comments:

  1. weh. ang gagal cegah kemungkaran semalam. huhuhuhu~

    ReplyDelete
  2. anda la num satu stakat ni
    mimi hebat :)

    ReplyDelete

bitch around.