Wednesday, January 19, 2011

):

apa yg jadi dekat aku mmg sangat ssah tuk aku terima 
yaa..sgtsgt laa ssah.dugaan yang aka rasa sangat besaq!
memula mmg ssah perit tuk aku hadap suma nie
mcm2 aku buat tuk tenangkan hati aku.
mcm2 aku buat tuk happy kan hati aku
tapi benda tue mna jadi sat jaa.then aku balik resah n teringat
dalam kepala aku asik terpikiaq benda yang sama tanpa henti.
bosan kan? sedih kan aku??
sigh** apa bole buat
aku mmg pandai bagi nasihat dekat orang.baguih punya
tapi aku sendiri xbole nk ekut nasihat yg aku bg tue.
kesian hg syahmi..
tapi aku beruntung sbb ada kawan2 yang memahami
kwan2 yg aku bole anggap kawan-susuh-mati
kwan2 yg ada bile aku susah n senang
yang sentiasa bg aku semangat.supportive
tapi tue suma xcukup bagi aku
sbb aku rasa masih xcukup kuat
walaupown depa sentiasa ada bila aku perlu
tapi diri aku sendiri yg xmampu nk handle suma nie
sbb aku xmampu nk harung suma nie
depa?kwn2? just bagi support supaya aku kuat
bagi nasihat n what so ever
tapi conflict dengan diri sendiri tue lagi kuat
ssah aku nk lawan.
adakah ini karma?

YA Allah.ampunkan larh hamba mu yg berdosa ini.
lapangkanlah dada dan jalanku 
berilah aku kekuatan tuk mengharungi dugaan mu
sesungguhnya aku hanya insan lemah yg hina
tunjukkkanlah aku jalan tuk hadapi segala dugaan mu
sesunguhnya hanya engkau yg mampu mengubah dan hanya engkau yg maha kuasa
ak terima segala ujian dan dugaan mu kerana itulah ujian mu terhadap insan yg kau sayang
Ya Allah.sesungguhnya engkau laa yg maha berkuasa.amin.

1 comment:

  1. T_T

    ujian tuh mmg susah. in the end akan ada jua kebaikkan.

    aku aritu bersedeh sebab fail family law.
    burukkankan lagi keadaan, aku under observation.
    tambah lagi teruk, boleh amik 12 credit hour saja.
    dan konfem2 aku akan kena extend setahun; means aku akan blajaq slama 5 tahun.
    aku dok teriak kot sorang2.

    tp,
    last2, aku dapat 6 extra credit hour.
    pastu rabu lepas ttba ada notis ckp sapa2 yg dpt c- boleh appeal untuk naik gred bg lulus.
    alhamdulliah.
    macam da harapan utuk aku x extend lagi setahun.

    apa yg aku nk habaq, ang jgn tension, putus asa ka apa, sebab last2 nanti akan ada benda baik yg akan terjadi.
    insyaallah.

    :)

    p/s : untuk masalah yg ang gtau tuh, i'll try to work on it. sabar norh.

    ReplyDelete

bitch around.