Saturday, January 1, 2011

2011

 goodbye 2010
and 
hello mr 11
:D

mulakan tahun 2011 dgn hati yang kegirang-an
juga mulakan-kan dengan kelas :D
kawan-susah-renggang berjumpa semula
tangan bertepuk-tepuk
juga AZAM n SEMANGAT yg baru. hahah


oke.
memula skali aku nk cakap pasal kesayangan!
eyha.iffah.sapiq seriously aku rindu gyla hampa.
i do miss u guys!


sapiq.subway please.. :)


ini eyha aka rara!
she's confuse T_T'


iffah aka tott!
hha :D  we're twin yaa.


omg! seriously i miss u guys damn fuck much!


oke.2010 banyak tinggal
 kenangan.pengalaman.impian.harapan.sakit hati.sentap.makan dalam.syioq sorang2.dumb.kimak.anjing.sial.suma ada!

tapi apa2 pown goodbye 2010.bnyak yg awak ajar saya.
welcome mr 11
lots of thing we need to share with :D
lets be bff!


taun berganti. aku tetap aku. xkan penah berubah. tue yang pasti.



welcoming 2011 with big hugs 
syahmi wahab.



3 comments:

  1. subway? minggu dpn. mid. cepat sebelum duit aku habeh. haha

    ReplyDelete
  2. kenapa saya confuse?
    okay confuse skrg T.T

    ReplyDelete

bitch around.