Saturday, December 11, 2010

klik.klik :::

aritue saya diminta tolong oleh rakan saya untuk meng-photoshoot beliau untuk satu benda alah apa ntah
maka dengan rajinnya saya meng-offer-kan diri menolong beliau.
dengan girang riangnya kami memanjat hingga ke atas bungbung banggunan
semata.mata tuk photoshoot.
**gigih yaa..


 dengan skill yg xseberapa nk ada kann..
saya gigih-kan juga laa amik gmbar pkai DSLR kesayangan neh.
*mygaypartner



maka dengan itu
gambar.gambar silalah bercakap :)



fucking lavitt!!





fucking lavitt!!









fucking lavitt!!






fucking lavitt!!




i'm so into black n white
ouhh..ouhh..also classic photo!
damn.orgasm.


model n the photographer!


oke.nie sajo yg dapat di-publish-kan
biasa ja kann...
adik aku pown tau klo amik gambaq cmni.
hahahah!


btw.model yg xseberapa tue laa kawan saya
baen.tpi org pngil dia channel iman.bole??


saya suka photography sgtsgt!
oke.babai.



p/s : sorry larh yaa..saya sgt loser edit gambaq.
xelok pown kan aku edit??
kan? kan? kan?

5 comments:

bitch around.