Saturday, August 21, 2010

letih laa sial.

16 - 22 ogos 2010
i minggu yg amat meletihkan
bukan letih apa.
letih otak.lemah batin
motif nk lemah batin bulan posa*
err..abaikan.

sepanjang minggu nie.
ampun.assigmnent sesaja.
rushing nk siapkan.suma kalut nak kna submit
dgn proposal laa.slide laa.
sgala maknenek depa nak.
TAPI.
bila dh siap xkena submit plak.
xkena present pulak.
mmg aku suka pown suruh rushing
ttba 'umm.xpa.kamu buat next week laa.masa dh habis'
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF*****
penat aku xtidoq siapkan suma nie.sigh*
xpa.

lain crita plak.
1hari tue keja aku naik bus.turun bus.
naik bus lagi.turun lagi.
naik lagi.paih tue turun plak.
naik lagi.bapa banyak kali naik turun bus laa..
suma sebb PTPTN.
benda nie seyes memenuhkan masa aku ja.
xdan nk p buang masa sat.heishh..

21-22 ogos.
hari : sabtu dan ahad
status : hari minggu
aktiviti : keluaq.rehat.sepatutnya.
apa terjadi : CERAMAH KESATRIA.pfftt**
mmg aku suka pown bngun awai2 pagi.mandi.siap2 tight in apa suma.butang baju sampai jerut tenggkuk.
pakai kasut cantik2.p pdang kawat.kena kawat.hentak kaki.dengan "hampa" suma melalak pepagi buta mcm org gila dekat pdg kawat.mmg aku suka.i loike <3
DRAMA*

minggu nie mmg malang gyla.
xsuka.penat.letih.tensi
histeria tgk assgmnt bebanyak.
sumpah meja study aku semak dgn buku n paper assgmnt.


*nie laa rupa meja study aku.baru sebelah.xtgk sebelah lagi.


tpi apa bole buat.
this is life of student.
ouhh.letih.





letih.malas
syahmi wahab.

No comments:

Post a Comment

bitch around.