Thursday, July 22, 2010

status : pelajar SEMULA*

yaa.kini aku bergelar sebagai pelajar semula!
S.E.M.U.L.A !!
suma ckp 'ehh.best kowt jdi student balik.stdnt U plak kan'
tak dinafikan mmg best.rasa mcm balik masa zman sekulah dlu plak wlaupown bnyak beza.
bila dh jdi student U.mcm2 yg berubah.persekitaran.kawan2.malah diri sendiri.hha.

oke.lanie aku sah bergelar pelajar universiti.yeaaayy!!!HAHAHA.

nama : syahmi b. abd wahab
student ID : 2010455718
program : sarjana muda pengajian komunikasi massa (kepujian) (penyiaran)


hee (:
saya bangga*
err..abaikan.

dh masok klas.yeahh.best.sgtsgt laa best.
classmate mmg molot banyak.
biasa laa bdak masscom.brodcast plak kan.
xmolot bnyak saja ahh.bising yg amat!!
plus aku punya sequence yg paling happening.happy-go-lucky.havox.relex habihh ahh antra suma sequence dlm masscom
HAHAHAHA.
aku plak??
tngu masa ja nak 'tekeluaq'
baru lagi kan.
so.kena laa diam2.baik skit.

ouh.ouhh.
nie classmate aku.sikit ja nie.ada lagi yg lain
gambaq nie masa tgh lepak depan pejabat fac.tngu hujan berenti.
sumpah bising gyla!!HAHAHA


p/s : walaupown bdak2 klas aku meriah bagai.ttap xbole nak melawan makhluk2 pervert*
         ouhh my.i miss you guys so much!bila bole lepak bersama lagi wahai makhluk2 pervert* ?


oke.nie ja entry kli nie.
bosan!!!nak on9 fb.ms.utube suma lpas office hour.ngeng*
student portal plak benggong.xbole nak register!!



merapu.rapu
syahmi wahab :)

1 comment:

bitch around.