Thursday, June 24, 2010

yaaa.aku RINDU!

25 jun 2010
2.13 am

tetiba aku rasa teringat masa lepas *tetiba ja kan.
mmg best.lot's of memory.rindu sgt.klo bole nak ja balik masa tue.
as i miss it.i miss my friends most! ouhh God please.


padin : kawan-kipas-susah-mati.lama xlepak dgn hg weh padin!banyak benda aku nak share n banyak jgk benda aku nak tau dri hg :D *gossip.HAHA


aenn : nie lagi sorang.pompuan yg xtau nak dok diam.hha.aenn.lama xbising2 dengan hg.geram! lama xtarik rambut hg.HAHAHA


kawan sepermainan : padin,jan.ah siang,zabit,unta,AKU,fuck.lagi rindu time nie.ari kamih ja hilang kan.batu hampaq!!hha.bila lagi bole cmni?

lep : oke.again batu hampaq!hha.kli nie dengan budak2 band.sgtsgtsgt best :D

band training : benda nie la yg paling aku rindu.serious!gelak.kutuk.maki.marah.menjerit.nyanyi.peluh.letih.penat.suma dalam nie.hah.
*aku row ke4 dri kanan berbaju milo :)

oke.nie suma aku buat masa sekolah *kolej sultan abdul hamid
mmg best.rindu gyla.bole x patah balik masa.nak stay dlm masa nie ja.xmau masa lain 
please..............   
T__________________________________T
lep skulah.band training.batu hampaq.pulau bunting.carnival SP.fly hostel.CS.city plaza.pak hainan
arrgghhhh!!rinduunyaaaaaaa...

as time pass,memory remain


big kiss
with love
syahmi wahab.

No comments:

Post a Comment

bitch around.